Back, Back to school again! :)

Hejsan!
Äntligen är jag tillbaka i skolan.
Jag mår mycket bättre, även om magontet inte släpp och förkylningen är kvar.

Nu håller dock Rebecca på att bli väldigt dålig. Men hon gick till skolan i dag i alla fall, hon är duktig men hon får inte slita ut sig.

Idag ska jag handla efter skolan, sedan ska jag försöka rå om Rebecca lite. Hon har fått vara mycket "själv" och "självständig" den senaste tiden, av olika orsaker men främst för att jag varit så sjuk.
Jag ska nog laga spagetti och köttfärssås, så ska hon få efterrätt.

Sen kliar det enormt i händerna, jag vill städa hennes rum.

Annars ska jag nog försöka plugga ifatt (om jag har något att plugga ifatt?), plocka lite hemma, och njuta av en kväll i lugn och ro... Eller?

Jag saknar Alva väldigt mycket och försöker övertyga mamma om att få ha henne hos mig snart.... Jag älskar dig mamma *blink blink*

Ha en bra dag, det tänker jag! :)

//
Wivica


mina flickor <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback