Det går bra nu... eller?

Igår gjorde jag ett matteprov på kapitel ett i Matte B.
Det kapitlet har jag hållt på med från förra terminens början till nu. Sjukt. Jag är så dålig på matte.
Hoppas jag blir godkänd.

Jag har fått reda på lite resultat.
På två engelska uppsatser har jag gått G+ och VG+. Helt okej, för ett ämne jag inte alls tycker om.


Jag har även fått veta resultatet på ett litet projekt jag och Lisa gjort i Praktisk Marknadsföring A.
Vi fick MVG. :)
Yeahy!
Vi är grymma.

Idag ska jag har utvecklingssamtal, får lite mer resultat, och sedan så blir det mycket plugg när jag kommer hem.

Jag ligger en filmanalys och ett prov efter.
Provet ska jag göra i morgon.

See you all!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback