En trevlig dag :)

Har haft en trevlig men smärtsam dag.
Började med att utvigda mina kunskaper med att testa på gudtjänst i missionskyrkan tillsammans med Line m. familj.
Det var inte enorm skillnad, men väldigt intressant.

Efter det så åkte jag, Line och Krister samt Gunilla och Nathaniel (Alvas kontaktfamilj) hem till Maria och Håkan och fikade.
Det var en riktigt trevlig och rolig fika.

Eftermiddagen har bestått av att handla lite, umgås med Marcus och se på tv.

Just nu ser vi Harry Potter och Den flammande bägaren. Sen ska nog Marcus börja läsa böckerna för mig...


Imorgon ska jag och pappa åka på påskmiddag hos mamma och Angelica och dem.
Det ska också bli trevligt och kul.
Få krama om mina bäbisar ;)

Byee
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback