Färgningen igår.

Före:

Efter:


Hoppas ni se skillnaden, gjort mitt bästa.
Kom ihåg att det bara är utväxten jag färgat.
Jag är väldigt nöjd.
På första bilden ser ni hur ljus håret är ner till och min verkliga hårfärg upptill.
På neder bilden ser man att det fortfarande är som ljusat längst ner men på ett naturligt sätt hör det till houngsfärgen där min verkliga hårfärg var.

Jag var redigt nervös när Rebecca färgade mig, (främst för att hon petade mig två ggr i ögat med hårfärg och inte kände någon hårfärg i botten till en början) men det blev riktigt riktigt bra! :)

Nu vet jag inte om jag ska fortsätta med mina planer....


Vad tycker ni om resultatet?
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback