Gårdagen... jaa..

Gårdagen var en helt ok födelsedag tror jag.
Ingen borta från mamma ringde. Fick ett ursött sms från Micke iaf <3
Ange och mamma skrev på Fb.


Line, Krister, Louise och Saga kom på fika. De hade bakat kladdkaka och köpt glass, riktigt mumsigt.
Marcus var där med och pappa kom.

Förutom hårddisken från BeccaÄlskling så fick jag:
En smal bokhylla i svart - från marcus.
En rosa datamus - från pappa.
Rosé vin  (ROSA!) - från pappa.
En datorväska i rosa som inte min dator får plats i :( - från pappa
en bakmaskin - från Line och company.

Tack alla!
Mer bilder kommer när jag har möjlighet att ta kort.


//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback