God morgon, god morgon, har ni sovit gott?

Det har inte jag, men inget att deppa över. Som tur är kommer fler nätter.

Jag har nyss varit hos sjukgymnasten en timme. Jag mår bra av det, min sjukgymnast är så sjukt bra!
Han kan verkligen det han kan och ger mig positiv energi så jag orkar kämpa vidare.

Idag tränade vi ganska hårt, gjorde plan för vad jag kan göra på mina gympalektioner...
Det är intressant, sjukgymnasten säger att de alltid har problem med just gympalärare.
- Att de inte tycks förstå dem problemen som just dem jobbar med.
- Han sa att det är ofta de får ringa till skolledningar och hålla på.

Det är mycket att hantera när det gäller skolan och ryggskadorna..
Jag har tur som har mamma som stöttar mig och tar en del fajter, för ibland räcker inte orken till helt enkelt.
Inte så att skolan inte är förstående, hjälpsamma osv... Men visa lärare och andra personer... De måste man lirka mer med om ni förstår.
Som hjälpmedel i skolan har jag hisskort (får inte gå i trappor för mkt samt inte bära i trappor) och en lärarvagn där jag kan ha mina saker (eftersom att jag inte får bära tungt, helst inte alls).

Just nu börjar Turism A lektionen...
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback