Herregud vilken eftermiddag!

Springer mellan tvättstugan och hemma där jag hinner sleva i mig två tuggor av maten. Med Tele2s support i telefonen och Rebecca sjuk på rummet.
Det där med tio barn, är inte lika stort behov längre. 5st räcker nog.

Jag är färdig vid 19 med tvätten... då ska jag hinna duscha och vila två sek sen ska jag nog ut och övningsköra med Line.
Hon ska testa mig, vi får se hur det går... Jag har knappt kört något sedan bilolyckan i Okt...

Sen stupar jag nog i säng.
Tanken var att jag skulle börja med "Dear Nobody" uppgiften idag, men det hinns inte med eftersom jag har hållt på så mycket med Tele2 skiten.

Oj oj... måste springa till tvättstugan igen...

Hejsan svejsan!

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback