Lugn Lördag med oro

Rebecca hade sin allra första dejt idag.
Jag var nervös eftersom det var någon från internet, men det gick bra.
Hela dagen har jag gått runt och haft ont i magen, tänkt sjuka tankar om vad som kanske händer henne just nu, just nu osv...

Nu är hon påväg hem på rosa moln och mjuka toner i öronen.

Jag har under dagen kommit på att jag faktiskt aldrig gått på dejt.
Jag träffade Marcus när jag var så ung, känns det som.
Ung i tankarna, ung i känslorna och ung i ålder.
Jag känner mig så mycket äldre nu.
Men någon riktig dejt har jag aldrig haft...
Konstigt.

Idag har jag, förutom oroat mig, städat och plockat här hemma. Det luktar fräsch också.
Sen har jag handlat hem lite frukt och en skvaller tidning and some other skit.
Jag har rensat min mejl och fixat lite vid datorn.


Resten av dagen har jag slappat och smsat en väldig massa.

Undrar vad morgondagen bringar?
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback