Mår mycket bättre idag!

Hej hopp!
Idag mår jag bättre, mycket bättre än de andra dagarna.
Magvärken har inte gett sig, men det visar ju bara att cystan jag har på äggstocken inte släppt än.... Väntar på jordens undergång känns det som.

Men febern är lägre, halsen gör inte lika ont, men den största skillnaden är styrkan jag fått tillbaka.
Är inte svimfärdig lika mycket, benen och händerna skakar inte lika mycket längre och jag tappar inte allt.

Äntligen.

Det firar jag genom att försöka få rent här. Det har inte varit den renaste veckan i våra liv precis.
Disken är diskad, köket någorlunda städat, toan städad och hallen dammsugad och torkad.
Mamma var stolt!

Kl 15 ska jag börja med maten och ringa pappa.
Hoppas maten är färdig till 16 då Rebecca och Marcus kommer.
Kl 17 åker Rebecca till Ingela.

Jag hoppas på en mysig, rolig och intressant helg utan baksmälla. :)
Kanske en piercing också. Längtar.

Vad ska ni hitta på?
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback