Oj vilken dag.

Hade en rolig dag i skolan med das Chipmunk.
Tränade på på gymmet, gjorde illa vaden och läraren fanns ingenstans. Men det är bra nu.
Jag blev svettig och känner att det gav reslutat.
Hade träningsvärk redan innan, men nu känns det rejält i benen och lite smärta i ryggen.

Mina händer
har varit riktigt svaga de senaste dagarna. Min sjukgymnast har kontaktat min läkare, men hon är inte tillgänglig på några veckor. De vill att jag ska genomgå undersökningar för om jag har en nervskada. De verkar säkra på sin sak....

Sen jag kom hem har jag lagat fläskpannkaka och sedan skrivit en uppsats om boken "Dear Nobody", på ca 1000 ord.
Inte riktigt färdig men..

Nu ska jag sova, har gått en promenad med Marcus som var här en snabbis och lämnade pengar...
Det ska bli skönt att bädda ner mig bland alla kuddarna...

Natti!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback