Påskägget är gömt.

Och Rebecca har letat i en timme snart.
Hon fäller kommentarer som:
"Du sitter säkert på det"
"Du gömmer säkert om det medans jag letar"
"Hoppas du har kul"
"Du har nog gömt det ute trots att du säger att du inte har det - så jag letar ute ändå"
"Det är säker tomt när jag hittar det med en lapp där det står HAHA DU ÄR ÄGD"
"Du har säkert ätit upp det"
"Det finns inget ägg"
"Jag hypnoserar dig så du ska titta på ägget"

Hon har också letat på udda ställen som
:
I en lampa
I en plastficka
I en smal vas


Man kan dra två slutsatser:

Rebecca
är inte smart.
Och jag är awesome på att gömma påskägg.




//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback