Så fasligt trött *gäsp*

Idag har inte hänt jättemkt.
Skolan var helt OK.

Började arbetet med Rapportarbetet vi måste klara i år1.
Jobbigt.
Dessutom ska vi ha våldtäktstema på fredagarna under tiden....
*oro*

När jag kom hem så var vi och tittade på en lgh på området, den var jättefin, men för liten.
Tyvärr...

Rebecca har gjort mat och jag har varit och handlat lite.

Snart ska jag brodera lite innan jag ska gå och lägga mig.

I morgon måste jag upp tidigt, eftersom jag har sjukgymnasten vid 8.00.

Jag har varit så trött de senaste veckorna, funderar på att börja med mina järntab. Det måste vara järnet, för jag mår bra och sover och äter som jag ska, annars.

Hm..
Jag måste börja skriva på analysen av "Dear Nobody" som jag läst i Eng A. ..

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback