Terminsbetyg

När jag kom till skolan lämnade jag tillbaka boken i Försäljning och Service A som jag avslutade förra veckan (då jag efteråt fick näsblod, ni minns..) och fick också veta resultatet! :)
Jag fick MVG på provet. Helt sjukt, liksom hur då? Var helt säker på G+/VG-.
glad och så chockad.

Jag får VG i slutbetyg och det innebär att betygen för kurserna förra terminen är så här:
Försäljning och Service A - VG
Bransch och Produktkunskap - MVG
Administration A - MVG
Datakunskap A - VG

*nöjd*

Dock något negativt jag fått veta är att jag har närmare 45 % frånvaro.... Usch dåligt samvete man har då liksom...
Jag har dessutom fått IG varning i Idrott, meeehn, liksom vad ska jag göra när jag inte FÅR vara med ?

Ska snart ha utvecklingssamtal, då får jag veta mer.

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback