Vilket härligt väder!

Jag mår så bra av det så det inte är sant!
Typ!
Yeahy!

Riskettan idag gick bra, jag är väldigt trött efteråt nu, men helt ok ändå. :)

Jag ska göra mat i dag med - men vad - några förslag?
och så ska jag blogga på min andra blogg med, gå gärna in om ni blir nyfikna. (Vet dock inte när).

Jag försöker få in bilder från min mobil så jag kan lägga ut dagens outfit, men Bluetooth vill inte funka! Blir jätte irriterad!


I morgon ska jag upp tidigt till sjukgymnasten, sedan ska jag ha Meja vid 12. :)
Torsdag blir det att tvätta och att storhandla.
Rebecca åker till Ingela redan då och jag blir själv hela påsken.
Men troligtvis ska jag med på en gudtjänst med Line m familj på fredag och lyssna på en underbar röst.
Vi får väl se vad som händer och fötter och armar och ben.

Vad ska ni hitta på i påsk?

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback