24 augusti

På fredag kommer lönen om man har tur. Yeahy!

Idag gick jag upp 05.45 för att ta bussen vid 07, till körskolan.
Lektionen gick inte så jättebra. Men det är bara att öva på och hoppas på det bästa.
Skoldagen var lite stressig, eller så var det jag som var det, jag vet inte.
Vi fotade klasskort och enskilt kort idag, vi får se om jag behåller något, tror inte det =/
Väl hemma så plockade jag undan, diskade så mycket jag klarade av och Rebecca åkte och handlade mat.
Idag blev det färdig kyckling. Gott!
Just nu ser vi på Dr. Phil like always och sedan ska jag ta ett varmt skönt bad.
Vad kvällen bjuder på vet jag inte.
Hoppas jag får sova en hel natt inatt.
Hur mår ni?
//
Wivica

P.s Jag har ny mejladress/MSN, så ni som känner mig och vill ha den, hör av er. :) D.s

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback