All that pain. you know.

Sorry för att Del II dröjer (läs gärna Del I HÄR), men jag har ont, inga mediciner och mår dåligt. (inte optimalt att sitta vid datorn då).
Har inte sovit en hel natt på riktigt länge.

Idag har jag varit på körskolan. Jag tror inte det någonsin gått så bra.
Körningen gick bra och när jag gjorde övningstest medans jag väntade så klarade jag dem alla tre.
Låg mellan 59-61p alla gånger.
Jag tror att jag är i mitt esse och enligt körskolan är jag rätt nära :)

Efter det kom Line och Rebecca och vi åkte och valde tvättmaskin och diskmaskin.
Gick också väldigt bra. De jag valde var bra i storlek, bra i pris och bra i kvalitet.

Detta är en lyx jag och Rebecca sällan haft, vi är lite i extas.

Sedan fikade vi tre på City Gross och åkte sedan hem. Körningen gick sådär.

Väl hemma pratade jag med vaktmästaren. De tänker inte installera in verken tvätt eller diskmaskin och menade att jag får betala upp till 1000:- för att något annat företag i vårt område ska göra det. Dessutom tyckte han att jag skulle betala 80kr för att få ett nytt lysrör inne på toan.

Efter det gick jag hem och har mått allmänt dåligt och haft ångest hela kvällen tills det att frakten med maskinerna kom vid 19-19.30.  OMFG, vilken kille det var. Så söt som socker :)

De står nu i hallen och lär stå där i några veckor. Känns ju meningsfullt... *not*
Är så trött på allt krångel så jag skiter i det. Jag har för ont och är för trött för att ta tag i mer.
Jag klarar inte allt i världen på en och samma gång.



Iaf...
I morgon börjar skolan och jag ska också till läkaren.
Det är lite blandade känslor så där.
Jag är orolig för vad jag/vi klarar av men Rebecca försäkrar mig om att vi kommer klara detta tillsammans så länge vi hjälps åt så gott vi kan.
Hon är så söt hon. Hon säger det som andra borde säga. Och hon gör mer än jag önskade att hon skulle.



Nej, vi kanske hörs i morgon.

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback