Den bästa och värsta tiden.

Hejsan!
Tack för bloggpausen.
Kändes att det behövdes, så jag fick smälta besöket hos Neurologen.
-   Jag ska berätta mer detaljerat när jag orkar och har tid.

Sov inte många timmar i natt eftersom jag hade så ont, och jag kan inte ta mina starka mediciner, jag 'snetände' på dem härromdagen så vill inte ta risker. Vi får se vad som händer/hänt när jag varit hos läkaren. Medicinen kanske inte funkar med de nya?

Idag har varit fullt upp.
Upp rätt tidigt, ta bussen till körskolan. Jag blev väldigt trött av det men allt gick väldigt bra.
När jag kom hem hade hemtjänsten redan kommit.
Denna gången var det en vän till mig, Catte.
Det var trevligt och det blev väldigt fint. Det behövdes verkligen göras.
De ska komma 3h/varanan vecka vad jag förstått.


Efter det så planterade jag och Rebecca om min stora blomma för att se om den mår bättre då...
Det blev bra. De andra blommarna är det också tänkt att jag ska plantera om när tid och ork finnes.

Sedan gjorde jag och Rebecca lite mat. Kanske laddar upp bild sedan....

Nu är jag heeeeeeelt slut.
Smärtan gör mig så trött och utslagen.

Nej, kvällen får gå ut på att vila, måla och se TV. :)


//
Wivica

- BTW, jag har packat skolväskan idag, thihi, snart börjar skolan igen =) (Fredag för mig) YEZ!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback