En vecka med händelser.

Hejsan!
Vi har haft en fin fin helg, jag och Beccis.
I veckan händer en del.
Måndag: Upp tidigt för att åka in till körskolan. Reaaaally fun att betala dem ca 3200:- då. Not.
Sedan när jag kommer hem därifrån ska de två snubbarna komma och göra en ekonomisk bedömning som jag talade om. Sedan blir det skola och efter det troligtvis storhandla.
Tisdag: Okej, här händer inte så mycket som vi vet än. Mer än att det är UF - (ung företagsamhet) KickOff i skolan och att House börjar igen. Det är ju stort i sig.
Onsdag: Skoldag och sedan kommer hemtjänsten.
Torsdag: Lång skoldag och sedan ska jag kanske iväg med en kompis till Jkp och köpa en ny TV, äntligen.
Fredag: Jag ska till min läkare + Om vi skulle till Ullared då eller på Lördag vet jag inte... Sedan får vi se om Becca åker till Ingela eller om hon bytar helg.
Jag kommer vara... trött.
//
Wivica
bild by me

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback