Hjulet snurrar på...

Oj vilken vecka... och bara halva har gått.
Körlektionerna har gått bra, framförallt den idag. Det är nära nu.
Nervöst.

Hemtjänsten var här idag. Det gick bra, men var också jobbigt eftersom jag har haft så ont idag.
Idag var även ett möte i skolan ang. gympan. Hoppas de nya lösningarna funkar...
I morgon händer inget, schemat jag la upp här för någon dag sen stämmer inte längre..
Ullared blir inte,
Tv:n är redan köpt.
I helgen åker Rebecca antagligen till Ingela (om hon blir friskare) och
Angelica kommer hit, antingen till mig eller pappa.
Jag är jätte trött i dag med.
Pappa har varit här, jag och Rebecca gjorde stuvade makaroner med fläsk till oss tre.
Rebecca blir bara sjukare och när hon inte ser så bankar jag huvudet i väggen i ren panik.
//
Wivica
Bild by me

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback