Medicin dag.

Vaknade med världens migrän, och illa med min allergi (hoppas jag, annars börjar jag bli riktigt sjuk i luftkatarr igen och det vägrar jag).
Hela kroppen värker och den ända smärtan som är skön är träningsvärken i magen.
Så det verkar bli en medicindag.
Både värkmedicinen för ryggen och nacken, migränmedicin och allergimedicin.


Körlektionen gick långt mycket bättre än jag trodde. Och jag lärde mig något för omväxling.
Jag har nämligen fått en helmysig körlärare som jag förstår vad hon säger.
Hon är lite lik min morfar (rip) i personligheten, och skånskan.
Det gjorde att jag kände mig trygg, tror jag.
Och hon förstod hur jobbigt det var att återkomma till körningen efter bilolyckan.
Hon sa att detta ordnar vi...
Försäkrade mig om att jag kommer klara det och sa att hon beundrade mig som bestämt mig för att fortsätta köra trots mina skador och alla olyckor.
Hon lyssnade på hur jag vill att detta ska göras, gav mig råd (!!!) och talade om allt bra och allt dåligt jag gjorde när jag körde.


Nu måste jag bara få fram mer pengar...
//
Wivica



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback