Nerförsbacke.

Har inte mycket att skriva om.

- I morgon kommer hemtjänsten igång.
- Innan det så bestämde sig socialen för att de skulle göra ett hembesök.
Varför?
Nej, det verkar man inte få någon klarhet i..


Fyra-Fem sidors utredning, ett sjukhusteam, samtal och allmän vetskap räcker inte för att jag ska få hjälp med diskmaskin, torktumlare och tvättmaskin.
De måste se något. Vad ska de se?

Jaja, jag har inget att dölja.
Men det är lite kränkande nästan...

Jag längtar tills min kurator kommer tillbaka, dels behöver jag prata med NÅGON SOM FÖRSTÅR.
Men främst eftersom att jag behöver någon som kan ta tag i detta åt mig, för jag startade inte processen eftersom jag visste att jag inte skulle orka det. (Det var hon.)

Jag gör inget.
Broderar, gör lite med foton, läser, övar inför körkortet (körskolans tester ska ju krångla - tack för det!).
Jag har tråkigt.
Och ständigt ständigt ont.


Saknar Rebecca så det gör så där mellan ont i bröstet.
Hon svarar knappt på mina sms.
:(

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback