Time is time.

Hejsan!
Har inte bloggat för det har inte funnits så mycket att blogga om.

Men igår kväll kom Angelica hit för att sova över tills idag då hon ska på läger. (Hon kommer därmed inte blogga på en vecka.)

Det var extremt jobbigt i natt. Jag fick ett enormt migränanfall och Angelica kunde inte sova.
Det blev att jag, hon och marcus låg och pratade rätt länge.
Vi hade lite tjejsnack, jag och Ange, det kändes väldigt bra.


- På torsdag börjar hemtjänsten komma hit.
Det känns både bra och otroligt nervöst och lite dumt.


Sjukgymnasten går på semester idag vilket är lite oroväckande med tanke på hur otroligt jobbig min nacke är för tillfället.
I några veckor har jag haft fruktansvärt ont och fått migränavfall efter migränanfall.
Han har töjt nacken och lagt lätt akupunktur men inget verkar hjälpa.
Jag har hämtat en TENS idag så får vi se om den kan hjälpa mig under tiden han är borta.



Idag tog jag prover inför läkartiden hos neurologen. De tog 6 rör blod. Nu har jag ett blåmärke :(



Jahanehejaha.

Vi hörs!

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback