Too feel the pain in every step.

Jahopp.
Skoldagen är äntligen slut.
Jag är hemma och håller tummarna för att uppdateringen och återställningen av min IPhone ska gå igenom.
Det har krånglat länge.
Idag har jag fått veta att två snubbar kommer på måndag och gör en beräkning av kostnaden för installationerna av tvättmaskinen och diskmaskinen. Äntligen kanske något rör sig framåt...
Helgen kommer nog bestå av att ta det lugnt och att plugga körkort och Programhantering.
- Need to do some stuff.
Dagen har gått bra, smärtan har inte varit helt outhärlig, jag och Lisa har haft trevligt och den har varit så där lagom effektiv.

Rebecca är lite hängig, det är nog bara utmattning av att inte vara van vid att gå i skolan... Tror jag.
Hon står och gör pyttipanna med stekta ägg, vi orkar inte göra något mer... Så trötta.
Jag har inga planer för kvällen mer än att ta ett varmt skönt bad.
See you
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback