1 december

Många bloggar har vid denna tidpunkten på året en julkalender med olika aktiviteter.
Själv ska jag försöka föra lite positiv anda till jultiden och till bloggen i sig.

Varje dag ska jag försöka skriva något jag är glad över att jag har.
Något jag är tacksam för. Något positivt och varmt.


Det är svårt att skriva just nu med handen. Nästan omöjligt.
Det kommer bli korta inlägg till en början..


1 december:
Jag är så fruktansvärt tacksam över att jag har min extra-mamma Line.
Hon kompletterar allt det jag saknat, öppnar mina ögon, rör om i huvudet på mig och låter mig få vara liten ibland.
Jag är oerhört tacksam att det finns människor som henne, med ett så stort hjärta och med så mycket kärlek.
Det är personer som Line som får en att tro på det goda i andra människor.
Hennes godhet, kärlek, ork och värme är något jag alltid kommer se upp till och sträva efter att själv uppnå.
<3
Fina Line och Krister.
Bild tagen från Lines Facebook.

Kommentarer
Postat av: Line

Hej tjejen. varm i hjärtat blir jag när jag läsa det du skriver.

Tack...

2011-12-02 @ 22:54:42
Postat av: Wivica

DU är ju underbar <3

2011-12-03 @ 11:11:08
URL: http://sagdinasikt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback