11 dec

Idag är jag tacksam över hur saker kan lösa sig bara så där. Eller tja, så där och så där, tack och vare mig och Becca och alla andra människors inblandning (eller inte inblandning).

Rebecca sa en sak igår när jag knäckt den nya reservplanen angående julen (lugn jag har nog tio till, det är trots allt länge kvar till julen i katastrofer räknat); "det känns som om allt kommer kunna lösa sig trots allt på något sätt".

Jag är tacksam över att det finns NÅGON lösning, även om det inte idealiskt, även om det inte är som man vill eller önskar.

Men ibland kan det inte bli värre och då är vilken lösning som helst en bättre variant.

Julen blir med oss systrar. Och med hjälp av Line så hinner vi ordna allt...

Så löser vi detta på vårt sätt. Ingen annans.

// Wivica


Kommentarer
Postat av: Line

Hej vännen.

Helgen var mysig trotts allt som hände.

Jag tror bestämd att vi ska fixa så ni får en trevlig jul tillsammans.

Tänker på er alla..



Kramar

2011-12-14 @ 00:04:24

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback