2 december

2 december

Idag är jag så glad över min egen fantastiska styrka inom mig. Varje demon, varje negativ längtan inom mig noterar jag. Sen gör jag allt för att besegra den. Inte låta det ta över mitt liv... Inte låta det ta över den jag är.

Visst är det tufft, så jäkla tufft!
Men varje gång jag lyckas, trots människors tvekan och irritation över det jag gör, vet jag att det var värt det.

Visst tänker jag ibland att jag borde låtit smärtan, allt det onda och mörka ta över - för hur enkelt hade det inte varit? Hur skönt hade det inte varit att somna?

Men varje gång tar jag mig igenom det och vet ni?
Det är inte tackochvare någon annan är MIG.

Idag är jag tacksam! Tacksam för att någonstans inom mig finns något väldigt starkt som kan få mig att gå vilken väg jag än vill.
Den kraften, styrkan, god eller ond eller vad som helst - speglar mig.
Så idag är jag tacksam över att besitta det jag besitter.


// Wivica


Kommentarer
Postat av: Line

Jaa Wivica Livet går upp o ner, men kämpa på så blir det bra. Vist är det jobbigt när det går neråt, men dagar som denna kommer ibland, o vist var det en härlig dag? Kramar...

2011-12-02 @ 22:57:10
Postat av: Wivica

Ja det var det verkligen! Tack och vare er! Tack<3

2011-12-03 @ 11:09:30
URL: http://sagdinasikt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback