8 december

Idag är jag tacksam över att jag har Becca.

Rebecca är en helt otrolig person.
Hon är varm, trevlig, otrolig humor, fantastiskt skratt, en stark personlighet.
Men det jag är tacksam över idag är hennes effekt på mig.
Hur hon kan få mig att hålla ihop mig sådär precis lagom.
Hur hon kan sudda ut ångest genom att bara vistas i samma atmosfär.
Hur hon, på något okänt sätt, oftast kan välja rätt strid - vid rätt tidpunkt med en utomordentlig hänsyn till sina medmänniskor.
Ibland... helt ärligt... kan jag bara stirra, häpnas över hur den lilla människan, kan vara på ett så magisk och mystisk sätt så fantastisk. Ingen förstår hur hon gör, eller varför.
Det bara är så.
Det bara har alltid varit så.
Och jag vill vara allt det hon är och inget av det jag är, varje gång jag ser henne.
Varje gång hon ler,
och nästan varje gång hon är förbannad.

Idag är jag så tacksam,
över Rebecca.
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback