God jul!

Jaha, mobilen ville inte lägga upp en bild på Anges paket men vad spelar det för roll.

Jag hann sova lite mellan 7-10 och sedan gjorde jag god julgröt till oss alla. Sedan dess har jag försökt bada bort smärtan i kroppen, sminkat och klätt på mig.

Sen har jag och Alva dansat runt och sjungit till bra musik.

Nu ser Alva Ice Age för andra gången sen hon kom hit och Rebecca spelar diablo. Pappa är och fixar lite som måste fixas... Men snart måste han komma.

Så skönt med lugn!

Nehej, se filmen, vila och sedan titta på när Rebecca och pappa sliter framför spisen.


Sedan blir det julbön!

God jul till er alla från mig, Rebecca, Alva och Pappa.

//
Wivica

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback