ONT

Vet ni hur ont det gör att skriva de där inläggen varje dag?
Bara att sitta vid datorn, att skriva, smärtan skär genom hela mig, min hand, min nacke, min rygg.

Men för mitt huvud, mina känslor är det så viktigt.
Och för vad vår största högtid innebär. Jul, jul.
Det är lättare att skriva från IPhonen då inte samma kraft och ork behövs.
Imorgon ska jag försöka få tag på min kurator, min sjukgymnast och andra personer som jag behöver...
Och sen försöka handla med Line och Becca. Tur att det är två av de starkaste personer jag känner. När jag inte kan vara stark.
Idag har jag haft julkonferans med pappa min.
Så länge sedan jag träffade honom. Skönt.
Lets rock this Christmas.


oh.. dessa inläggen jag skrivit nu har tagit en hel kväll.. -.-
Saknar..
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback