Summering eller ngt

Julen blev väldigt lugn och skön, precis vad vi eftersträvade.
Julbönen var fantastisk!
Nu vet vi vad vi kommer vilja ha varje år framöver och jag vet vilka val jag mår bäst av.
Dagarna sedan dess har vi varit och firat lite jul hos Alvas kontaktfamilj, och med dem goda vänner.
Riktigt kul och trevligt var det!
Sedan har jag varit lite med exet och deppat.. så trött, kan inte fokusera.
Alva har åkt hem,
pappa har åkt till Norge,
och Becca ska snart till sin kille över nyår.
Vi har bestämt oss för, Jag och min Becca, att hon ska flytta hemifrån så jag letar lägenheter... Som om man skulle finna ngra -.-
Vill här ifrån nu.
Jag borde sova.
Peace Out.
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback