Tisdag.

Här kommer ett väldigt sent inlägg, kl är egentligen 00,46 när jag börjar skriva detta.


Idag har det hänt en del.
Upp ganska tidigt för att åka och handla julmat med Line och Lotta. Det gick bra och vi fick med oss det mesta.
Väl hemma packade vi in, städade skåpen och började med kanelbullarna.
Alva såg lite film och Ange var ute med sina vänner Matilda och Destiny. :)
Medans bullarna var i slutskredet av bakningen, gjorde Rebecca färskfylld paprika med grönsaker.
Rebecca gjorde även 4 liter köttbullar med Alva under dagen till julbordet.

Ange och hennes vänner kom hit och hängde en stund, sedan kom pappa.
Han gick vid 24 ungefär.
Var jätteskönt och mycket som behövdes bli sagt blev sagt.
Det ser ut just nu som om han kommer hem till oss på julafton :)
Lotta kom förbi en stund och smakade mina bullar. Jättetrevligt :)
Jag har nyss duschat och fixat färdigt Louises julklapp.
Nu vill jag bara sova.
I morgon blir en minst lika hetisk dag. Med flera besök.
Men mer om det i morgon bitti.
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback