Vad jag fick av alla fina :)

I julklapp har jag hittills fått:
  • En jätterosa handduk av Gunilla m. familj (Alvas kontaktfamilj)
  • En tianlott + lite godis av Gunilla m. familj
  • En jätterosa snygg armbandsklocka av Rebecca (dock har själva armbandet lossnat så den måste till urmakaren tror jag).
  • Breaking Dawn bäddsättet av Rebecca
  • The Twilight Saga anteckningsböcker av Rebecca
  • En LG multi player till TV:n som löser de flesta av mina problem (hårdiskar och musik och film problem vill säga), av pappa.
  • Rosa Iphonehörlurar av pappa
  • Egengjort Iphoneställ av pappa
  • Eclipse filmen i Blueray (har tre varianter av den nu xD), (fick jag eftersom Rebecca fick en blueray av pappa)., av pappa.
Ursäkta om jag glömt något. Är så trött, woop woop... xD
Fyller på om jag kommer på ngt..
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback