Jag och Angelica samtalar på msn.

Jahapp, första inlägget om våra alla konversioner och olika ideer.
Lika bra att ni blir härdade från början för vi har sjuk humor.
Och ibland ingen humor alls.


Så här kommer en konversion som jag och Angelica hade på msn för ngn dag sedan...



Bakrundsfakta:

Jag försöker lära mig fjortis språk. Eftersom att det är det mest vältalade språket på internet i dagens läge så
tyckte jag att det var en smart ide.

Och vem kan du inte lära mig bättre än fjortizmästaren Angelica?
Jag ska på fjortisspråk säga: DU ÄR SNYGG.

Av ngn anledning som vi inte vet kommer vi osökt in på att vi "är" lesbiska...
Så kan det gå.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback