Måndag kommer tillbaka om och om igen..

Tjenis!

Idag har varit en bra dag trots att det är måndag.
Jag började med att ta en välförtjänt sovmorgon. Började inte förrens 12.30 :)

Jag segade mig igenom de tre lektionerna jag hade och fick veta lite resultat från förra veckans prov.
Redovisningen i Turism A fick jag det högsta man kunde få, VG. Men till nästa gång ville hon att jag skulle göra visa förbättringar.
För övrigt tycker jag det är lite lömskt, jag hatar att prata inför en klass/publik, mår dåligt av det och
tycker aldrig det går så där toppenbra att man är helnöjd efteråt.

Men denna läraren säger: Jaaahaaa Wivica, det är ju det här du kan!
Jag: =O LoL liksom.
Typ inte.

Sedan fick jag veta att på provet i samma ämne fick jag G+.
Ett poäng från VG.
EXTREMT IRRITERNADE!
Varför?
Jo för att jag inte skrev rakt ut att flygplan förkortar restiden.
Man bara liksom DAH! Typ!
"Du måste visa mig att DU förstår."
Jisses liksom....

Efter jag slutat körde jag och handlade, vilket gick bra.
Äntligen är alla pengar inne på kontot, efter en del krångel och mat i kylskåpet
:)

Rebecca gjorde hamburgare till middag, lika gott som alltid.

Sen tog jag hand om mig själv lite och tog ett varmt skumbad med varmeljus runt om och läste lite.
Sedan städade jag toaletten lite grann. Och nu sitter jag här.

Jag tycker det är fööööga trevligt att vi har myrinvasion på toan med!

Snart ska vi snart se 112-på liv och död och sedan natti natti kanske.
Och innan dess måste jag övertyga Becca om att hon ska göra mig sin goda äggtoddy... *ler*

//
Wivica

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAJA, får väll göra det under pausen...

2011-02-28 @ 20:05:51

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback