Onsdag.

Hejsan!
Blev glatt överraskad när jag såg att Rebecca fått för sig att bli aktiv i bloggen. Höhöö Välkommen! :)

Idag har jag inte gjort så mycket.
Det har inte blivit skola sedan i måndags eftersom ryggen är illa.
Jag missade ju sista pendeln från skolan på Måndagen, så jag fick gå med min skolväska på 8 kg till stationen, vilket jag egentligen inte kan eller heller får av min sjukgymnast.
Dessutom var det visa saker förra veckan som gjorde att jag sabbade ryggen mer.

Det jag gjort i dag är att skrivit en eng uppsats, pluggat inför ett prov i Turism, diskat och badat.

I morgon blir det äntligen skola igen. Då ska jag skriva 2 eng uppsatser och förhoppningsvis göra provet jag missade idag.

Rebecca har haft feber sen igår. Jag gillar inte alls. Hon blir så dålig när hon har feber att jag får panik. Men hon verkar må bättre hon med nu ikväll. Så hon ska tillbaka till skolan i morgon och sedan fortsätter hon och tar bussen till Ljungby så kommer mamma och hämtar henne där.

Ikväll har vi ätit middag med pappa. Han gjorde sin kyckling currysås med nudlar gryta. MUMS!

Senare i kväll kommer jag om jag hinner lägga ut bilder på vår familj så nu får se lite vem alla är.

Nu ska vi snart tvätta.... usch då...

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback