Vem är Wivica?

Jag är då Wivica.
Jag fyller 19 år i april och är äldst av 5 syskon.
Mina föräldrar är skilda, min mamma är omgift.
Det har gjort att jag fått två "plast-syskon" (egentligen 3 men vi har bara "kontakt" med två).

Jag flyttade hemifrån när jag var 17 år. Bodde i en söt liten lägenhet tills ungefär september-oktober 2010 då min syster, Rebecca flyttade hem till mig. Vi flyttade då till en 3:an vi bor i nu.

Angelica bor hos våran mamma ca 14 mil från oss och bloggen kommer göra att det blir lättare för oss att följa deras liv där borta och för dem att följa oss.

Jag läser Handel och Administationsprogrammet första året på gymnasiet. Det beror på att jag inte riktigt visste vad jag ville läsa/bli när jag slutade nia. Jag började Samhällsprogrammet, men jag gillade verken studietekniken eller programmet rent allmänt. Så jag fortsatte att bara läsa några kurser, så jag ligger lite före dem jag läser nu.
Nu har jag hittat rätt och är helnöjd!

Mina intressen är i stora drag datorn, plugga, några få vänner, brodera, läsa och scrapbooking.


I bloggen kommer jag lägga in mycket bilder, berätta om vår vardag och om mina intressen.
Jag kommer nog även prata mycket om hur det går för mig med dem besvär jag har och framstegen jag gör.
Jag har en Wiplashskada + en ev narvskada, som jag fått efter ett flertal olyckor.
Med detta har det varit svårt att träna, så jag kämpar nu även med min vikt och gör mitt bästa för att kunna gå ner det jag gått upp. Det lär ni nog också få följa.

Ni kommer lära känna mig efter hand.

Här är min egna blogg: www.sagdinasikt.blogg.se
Och här nedan har ni en bild på mig :)



See ya!
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback