Effektiv dag.

Halloj!
Igår hade jag en helt underbar kväll med fadern min.
Vi åt kräftor och ostkaka och pratade länge länge. Inte förrens halv tre la vi märke till tiden.


Idag har jag storhandlat och fikat med kära Line. Var väldigt trevliga att träffa henne igen, det var ett tag sen :)
Jag övningskörde också. Det gick riktigt dåligt! Jag tror aldrig jag kört så dåligt NÅGONSIN i mitt liv.
Illa. Kanske efterom det var ett tag sedan jag körde.

När jag kom hem städade jag köket, gjorde rent frysen och städade toan.
Diskade, puh.

Nu har jag just satt mig ner framför TV:n och ska slappa hela kvällen.
Vad morgondagen bjuder på vet vi inte...

Saknar Molly JobbigaMus lite. Ingen som slickar rent mina skålar :(

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback