Fullt upp med inget.

Hej!
Jag har fullt upp med allt och inget.
Egentligen sitter jag bara bänkad framför TV:n med dator och mobil och följer allt som har med Norge att göra.

Jag gråter och skakar en del emellanåt.
Det är helt ofattbart.
Att ge sig på ett av världens mest fredligaste länder och vårt fina mänskliga Norge är något man bara inte gör.
Detta berör mig mycket.
Jag önskar att jag inte var ensam..

Jag har följt allt sedan 17, 17.30 igår ungefär, sov lite i natt men annars så har jag suttit här och planerar inte att sluta.

Var en sväng hos pappa, där Angelica och Sarha är just nu, handlade lite snabbt och ätit lite.
Jag kom nämligen på att jag inte ätit sedan Torsdags ordentligt. Jag känner ingen hunger liksom.
Jätteklurigt. =/


Hur mår ni? =/

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback