Go' kväll.

Oj oj oj vad Angelica arbetar med bloggen.
Vilka prestationer och vilken fart...
NOT!


Idag har jag ätit bakad potatis med vindruvor, glass till efterrätt.


Jag försökte vila efter förra inlägget, men huvudvärken var inte frånvarande länge.
Jag har haft huvudvärk och migrän i snart två veckor.
Efter akupunkturen blev den lättare att hantera men efter jag varit och handlat så började jag gråta.
Är så trött på att ha så ont hela tiden.
Jävla kropp.
Men pappa tröstade mig...

Sen satt vi och pratade och kollade på platt-tv:ar. Det är en stor investering jag ska göra och jag vill vara säker
på att jag gör något bra.
Efter att vi spenderat lite tid tillsammans så badade jag och sedan hade jag en ta - hand - om - mig - själv - stund.
Länge sedan jag målade mina naglar hehe..

Vi får se vad kvällen innehåller.
Tror det blir bloggning och läsning.

Imorgon har jag inget att göra igen.
Pappa kommer och ska hjälpa mig med disken vet jag.
Han är bäst just nu.

Natti natti!
//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback