God kväll!

Har varit lite effektiv idag i alla fall.

Har småfixat; satt in papper, sorterat, diskat, rensat och annat sånt man annars aldrig hinner med.
Jag har även hållt på med mitt fotoalbum om fina Alex. Blir nog rätt bra.

Jag har även läst lite och broderat.
Annars har jag och Becca mest suttit och följt vad som händer i Norge (och sett TV rent allmänt..)


I morgon kommer nog en del att hända.

Några samtal ska komma in.
Andra ska jag ringa.

Förhoppningsvis får jag veta mer om min ansökan om diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare och ev förhöjd hyra.
Jag måste även till banken och biblioteket.

Rebecca åker även till mamma med 11 tåget.
Vi får se hur länge hon stannar.

Jag har såååå ont och är såå trött. Men natten är ändå ung :)

//
Wivica

Bild by me.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback