Godmorgon!

Nej, så allvarligt är det inte. Jag har varit uppe ett tag, sen typ 9.

Jag har fixat mig, ätit och uppdaterat mig på vad som sker i Norge.
Just nu tittar jag på Gudtjänsten som anordnats i Norge tillminne för de döda.
Statsministern talar för tillfället...
Allt är väldigt fint, men sorgligt. (Se SVT1 eller Norska NRK1)
Jag följer med i bönen.


Idag kommer Rebecca hem från Ingela men hon lär väl åka till mamma idag eller i morgon typ.

Det känns som om dagarna bara går, kanske lite utan mening.
Semestern skulle inte vara så här. Hade många planer men det verkar inte bli av.

Det positiva är att jag hinner göra det jag vill här hemma. Igår broderade jag som bara den och kom verkligen någonstans. Idag funderar jag på att läsa ut boken jag håller på med, fotofixa en av alla mina egengjorda album och fortsätta med broderiet. Vi får se. Jag gör det jag känner för och det är också väldigt skönt.

Det väntar ju trots allt en tuff termin, börjar andra året.
Dessutom ska jag göra mitt yttersta för att ta körkortet.


Jag har nyss beställt bläckpatroner till skrivaren, dyrt som bara den..


//
Wivica
Bild by me.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback