I'll pray for you.

Igår sa jag och Ange att vi skulle ha sovmorgon idag.
Jo ja, så blev det ju... Vaknade halv tolv och Ange tolv.
VI sov runt 12 h.
Jaja gott var det ju.



Senare kom Marcus och det blev av till Bambu i Bredaryd på Mongolisk Barbeque. Det blev dyrare än jag anat och jag tror de räknade fel, men ibland alltså.... då måste man bara släppa greppet liiite liiite och inte vara på helspänd för varje litet beslut man tar. Man går nog sönder annars. Lever man på existensminimum och för student måste man överväga varje krona, och jag överväger allt och lite till. Idag fick det bara bli som det blev.

Ange åt inte så mycket, men jag kommer inte äta förrens måndag tidigast. Död xD Gott var det.

När vi kom hem gick jag och Marcus ut med Molly Mus och badade henne. Hon hade kul.
Vi var allvarliga.

Sen tog jag en snabb dusch och rätt snart blev det dax för tvättning. Inte mkt tvätt idag, så jag blir nog klar snabbt.

Vi har dunkat musik hela dagen, både hemma och i bilen. Precis som det ska vara när det är sommar.


Nej, dax att dra för nästa runda i tvättstugan,
har jag tur blir jag med tvättmaskin och diskmaskin inom en snar framtid. Det är iaf det jag verkligen hoppas på.
Håll tummarna för mig och mitt Rehabliteringsteam.

Tooddiiluuuee.

//
Wivica

Bild tagen av mig.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback