Söndag göro dag.

Hej och hå!
Idag är man på hugget (inte alls, men vad vet ni ;).

Jag har städat och sorterat ut ur klädd-gaderoben.
Blev riktigt snyggt och rent och det blev mer utrymme.

Det passar bra, för när jag väl hittar en ny soffa till storarummet ska jag ta den som står här nu in i den stora gaderoben (där vi bara har flyttlådor, pyssel och alla Angelicas saker).
Eftersom Ange bara tänker sova i denna soffan när hon är här, kan den likaväl stå i det rum som egentligen är hennes men som hon aldrig använder. (Om inte annat så kommer hennes kläder inte behöva ligga på golvet. Hon har låda, men varför använda den?)
Så så småningom kommer den gaderoben behövas rensas med och då har vi plats i den lilla. Jag är smidig, planerad och bäst. Bla bla bla..

Sen så åkte jag och tankade moppen och fyllde på olja och handlade för att baka.

Nu har jag gjort en typ av kladdkaka med chokladkräm, diskat och Marcus och Ange gör bullar (och tjaffsar som vanligt).


Nähä jaha, jag ska kolla lite design och om jag inte hittar något så ska jag läsa:)

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback