Vilket gensvar!

Hela dagen från 8.00 och fortfarande får jag ett otroligt bra gensvar.
Hela dagen, vart jag än gått i samhället, (t ex apoteket och kommunhuset) har folk direkt berömt mig, sagt hur bra skrivet det var och hur otroligt viktigt ämnet är.

Tänkte det att det är konstigt att folk berömmer mig, för att jag lyfter fram något viktigt och dessutom berömmer biblioteket. Det är biblioteket och folket som är nämt i artiklen som borde ha beröm. Egentligen.

Detta är andra insändaren som jag skrivit som kommer med i en tidigt. Den tidigare var mer agressiv.
Vill ni läsa den så finns den HÄR.
Så här såg den ut i tidningen, och det var tillochmed någon som skrev en insändare som svar, tänkte visa bilderna av dem i tidningen här så ni får se. Kanske går det läsa med?

Svaret (nedre delen):


Jag har fått både sms, mejl och logginlägg (Facebook). Ingrid, som jag nämner i artiklen, vill använda min text som argument inför nästa gång hon ansöker om pengar till att betala löner för feriepraktikanter.
Det gör att man känner att man gör lite skillnad. :)

Tack alla!
//
Wivica

Synd att jag inte kunde göra så ni kunde läsa =/

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback