Angelica är hos mig!

Yeaahy!
Jag och Marcus hämtade henne inatt.
Tanken var att vi skulle sova över, men med dem två tillsammans kan allt hända.


Idag ska jag försöka få lite gjort här hemma (hehe not) och vänta hem Rebecca..

Har ni märkt att Angelica syns mycket mer i bloggen nu?
Kul va?!
Så länge det håller på så här så kommer bloggen stå kvar.
Toppen va?



Idag har jag jätteont. La mig i ett bad direkt när jag gått upp för att det skulle lätta lite men det var verkligen väldigt lite. Vi får se vad som händer och fötter. (Med ryggen och nacken alltså..)

Nu står Marcus i duschen och Angelica sover givetvis fortfarande.


//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback