Första jobbdagen.

Ni vet när man kommer till en plats på jorden,
och allt känns bara helt rätt.
Ett lugn och en längtan som sprider sig i kroppen.
Då när man inte bara känner sig duktig och bra,
utan också välkommen.
Så känns det,
när jag kommer till mitt älskade bibliotek,
med mina underbara
böcker.


Jag längtar redan tillbaka till jobbet i morgon.
Idag blev det bara fyra timmar från och till eftersom jag hade två möten med personer från Rehabliteringsteamet, som jag pratade om.

- Kuratorn jag träffade verkade sjukt bra. Jag är helt förstummad fortfarande.
- Arbetsteraputen gick också bra. Henne ska jag träffa igen i morgon.


Både jag och Becca har ont i våra kroppar, är trötta och lite sega.
Vi har i alla fall ätit, diskat och handlat och kvällen kommer bara bestå av lugn.

Jag hoppas jag kommer kunna brodera lite tex. :)

Hur mår ni?

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback