Idag

Hejsan!
Idag så var det jobb och arbetsteraputen som gällde.

Idag testade arbetsteraputen mina händer, och hon sa lband annat:
  • att finmotoriken var något nedsatt.
  • att rörligheten var nedsatt.
  • att min styrka var väldigt låg.
  • att det var svårt att se var problemet låg (nerver eller muskler), men att jag hade tydliga problem.
Det som berörde mig idag, av någon anledning, var att hon frågade mig hur jag egentligen såg på framtiden. Det gjorde mig lite orolig. Jag sa att jag inte tänkte ändra mina mål, trots att förutsättningarna förändrats. När jag kommit till mitt mål märker jag om det funkar eller inte, och så får jag ta det problemet då. Men att hon frågade.. hm..


Hela dagen har bestått av smärta på alla möjliga ställen.
Jag har troligtvis urinvägsinflammation, och det gör ofta att jag får fruktansvärda magsmärtor.
Men värktabletter har räddat arbetsdagen iaf..

Imorgon blir det nya tag.
Ryggen och nacken blev liiite bättre efter Rebecca knäckt ryggen på mig och jag tagit ett bad..

Nu ska jag slappa lite till, sen sova så tidigt som möjligt.


XoXo
//
Wivica

ingen bild jag tagit hehe

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback