J a g ä r s å t r ö t t ! ! !

Vill bara sova. Men har ont i magen och mycket att göra framför datorn.

Idag har jag jobbat och hela det vanliga köret, åkt hem, lagat mat och diskat medans Rebecca och Marcus fixade moppen.
Hoppas den inte fortsätter läcka nu.

Sen har jag betalt räkningar och beställt biljetter till Rebecca så hon kommer till mamma i helgen.
Dyrt blev det :/

I morgon blir det samma race, kanske har sjukgymnasten också. Vet ej, finns i mobilen som dött.
Jag är heeelt lost utan mobilen. Allt är i den.


Jag är så tacksam att jag har Ange här, hon är så snäll och hjälper mig med allt jag behöver hjälp med och lite till.
Hon verkligen stöttar.
Tack <3

Hoppas ni har en bra sommar!

//
Wivica

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback