länge sen ja skrev (a)

häääy igen :)
dagarna har la varit bra (a)
igår hade man skolavslutning, första skolavslutningen
i diöskola :) saknar bäckaskolan :(
men det var underbart igår iallafall!
mina omdömen gick åt helvete, men ja har
kämpat med mitt mående & skolan & allt.
& klarat det mesta, så de är okk ändå.
nästa år är det omdömena som ja ska klara :')
& runt  4 igår åkte man med wivica t gnosjö ..
ska vara hos pappa ihelgen (?), I guess?
hehehe härligt, det blir la att träffa gamla vänner, tro ja?
om ja ha tur iallafall (:
men senare blir det att grilla med wivica, pappa, marcus & rebecca..
tror ja att det var bestämt? :o
jaja men hoppas det iallafall :p
thi ^^
men ska gå & sminka mej igen, WIVICAS FEL *
haha ;)

puss ♥ / Aangelica


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-06-16 @ 16:05:07
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback