Mina betyg!

Åh äntligen sommarlov!

och jag har klarat av mitt första hela år på gymnasiet.

Jag har kämpat hårt med mina betyg, och är rätt så nöjd, men främst stolt över mina prestationer.

  1. Trafikutbildningen (gjordes 2010): G
  2. Matematik A: G
  3. Engelska A: VG
  4. Religionskunskap A (gjordes 2010): VG
  5. Datorkunskap A: VG
  6. Försäljning och Service A: VG
  7. Svenska A: MVG
  8. Administration A: MVG
  9. Information och Layout A: MVG
  10. Bransch och produktkunskap: MVG
  11. Näthandel A: MVG
  12. Praktisk marknadsföring A: MVG
  13. Turism A: MVG

(Jag hade lagt ut betygen även om de sett sämre ut. För det handlar inte om betyg utan om prestationer, att kämpa och att visa att man klarar mer än vad som är mänskligt om man vill. Det är viktigt att se och visa det. Dessutom är det bra för min familj och släkt som läser bloggen att enkelt få överskåda hur det första året gått.)

Vad tycker ni?

//
Wivica


ALLA KAN !


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback